tisdag 4 januari 2011

Tillbaka i Dhaka igen

Nu är jag tillbaka i galna, hysteriska, trafic jam Dhaka. Resan från dörr till dörr tog 23 timmar.
Sista sträckan blev jag och Lotta uppgraderade till business vilket vi inte klagade över :)

Väl framme möttes vi av ett svalare Dhaka, t o m så att jag fryser lite. Har på mig en stickad cardigan och converse. Lägenheten är kall så jag får nog sova i mysbyxorna.

Det är roligt att få träffa alla härliga människor igen och man kan inte annat än att le och vara glad.
Rekza, väntade på mig och lägenheten var kliniskt ren. Hon hade storstädat.

Och så kom det där med vikten upp. Jag sa, att nu får hon inte baka mer och det får bli mer "healthy" food.
Hon sa bara, Yes madam. (Inte yes madam you are fat) och ser detta som hennes nya mål.
Skönt att ha en Anna Skipper på plats. :)

Det blev en snabb middag på ett tomt Nordic med Wiklunds och Lotta. Antar att de flesta kommer tillbaka denna vecka.

Människorna har på sig allt möjligt roligt nu när det är "kallt" här. Ska försöka fota lite och lägga upp senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar