lördag 22 januari 2011

Lite jobb och mycket shopping

Idag var jag inne en stund på kontoret och jobbade en svensk kollega missade planet hit p g a dimma i Shanghai så vi fick ta möten idag istället för igår.
Vid lunchtid var jag klar och Lotta, Julia, Irene (en annan kollega från sverige) och hennes man begav oss ut på shoppingtur.
Jag som inte skulle ha något kom hem med mååånga påsar.

Detta är dagens skörd.
en stickad vit pläd med en röd rand (sally ann)
en vit stor bordsduk (Sally Ann)
2 tygpåsar (bra att ha till skor, tvätt mm) (Sally Ann)
ett svart förkläde (Sally Ann)
vit börs med pärlor på (Sally Ann)
servettringar (Sally Ann)
en låda i skinn (Aarong)
en superfin lampa!!!! (Aarong)

har köpt en jättefin plåtlåda som är målad i typ richsawkonststil, den hamnade hos Lotta så jag får den sen


Nu en micro paus och sen vidare hem till Lotta för en fördrink och sedan vidare till Koreana. Wohooo

4 kommentarer:

  1. Visst var det mycket fint vi hittade!!! och en trevlig dag var det med:) kram

    SvaraRadera
  2. Vad är Sally Ann för märke? Är det stort i USA, England? Ser fint ut!

    //Okunnig

    SvaraRadera
  3. Sally Ann är frälsningsarmens verksamhet. De har fantastiskt fina saker. De är nog inte jättestora i USA eller England men de kanske har ngn shop där.
    De finns i Sthlm med!
    Priserna är dock mycket bättre här!
    http://www.sallyann.se/

    Jag hade inte hört talas om Sally Ann innan jag flyttade hit Åsa så du är inte okunnig :)

    SvaraRadera
  4. Å lampan ser urfin ut! Kanske får man komma förbi o se den i ditt hem när du har flyttat tillbaka till Sverige? :)

    SvaraRadera