måndag 24 januari 2011

Ordning och reda i min garderob

Igar köpte jag världens finaste sängöverkast! ska fota det och lägga upp det en annan dag. Tyvärr kommer den inte passa min megasäng hemma i Sverige så jag klurar för fullt hur jag ska få till det snyggt hemma med sängöverkastet ändå.... hrm.

Undertiden kan ni titta och njuta av min välvikta garderob. Det är fint och rent MEN jag hittar ingenting!!
Min maid har inte riktigt koll på vad som är träningskläder och vad som är vanliga kläder.
Allt är huller om buller trots att ytan är fin
Slutsats: jag har mer koll på min oreda än hennes reda

Nu tänker min stackars mamma:
Är banglabarb verligen min dotter eller har de möjligtvis bytt ut henne på BB?


4 kommentarer:

  1. Visst är det underbart! Jag har ju själv blivit "drabbad" av denna "ordningssamhet"! Det är så fint men inte en sak hittar man. Nu är "oordingen" återställd hos mig så nu hittar jag igen:) men det är lyx att få det så fint! Din maid är en ängel!

    SvaraRadera
  2. Jag ser Sverigetröjan iaf :o)

    SvaraRadera
  3. Ja Road 68, jag längtar till min oreda i garderoben.
    Åsa, ser du inte de rosa svettbanden som jag har fått av dig!? De används flitigt (till skillnad från Sverigetröjan)

    SvaraRadera
  4. Nu ser jag! Jag har tänkt köpa några till mig själv oxå - svettas ju som en gris på spinningen...!

    SvaraRadera