fredag 22 april 2011

AW med mina kära vänner :)

Skärtorsdagen inleddes med en halvdag på jobbet. Sedan åkte jag direkt hem för att köra ett löppass. Jag sprang milen och mina tider har förbättrats avsevärt! Nu jämför jag med tiden för 3 veckor sedan, som var urusel. Men jag blir bättre och bättre så det blir Göteborgsvavet för min del! Jag hoppas ni kommer heja på mig.

Sen var det dags för en träff med gänget. Vi träffades på Bitter och där fastnade vi. Uteserveringen hade premiär för i år och det blev snabbt fullt. Som vanligt när vi alla träffas så är det mycket tjatter (ibland pratar alla i mun på varandra) och fniss (vad vi garvar om är hemligt ;) )
Här kommer lite bilder från gårdagen.
All kunde tyvärr inte komma.
Agneta, vi saknade dig men du hänger på en annan dag,
Diana M, snart är du på besök och då för vi se till att ses!
Åsa, attans att du ska gå och bli sjuk nu när det är Påsk o ledighet
Ann-Sofie, du hade andra planer och det är okej... hahaha hoppas du hade kul

Har jag glömt någon? Vi är ju så många ;)


fräscha Andrea, nyss hemkommen från Singapore. Är inte alls avis ;)
Fina Suzi
Monika o Diana tittar på foto på Suzis systerdotter Olivia :)

Alltid glada Aida fick en Blaze (godaste drinken i stan)
Anita dök upp lite senare. Här poserar hon med Diana

Martin ser rätt nöjd ut ;)

Några som inte kom med på bild är Tina och Olof, dem tar jag nästa gång :)

2 kommentarer:

  1. Tycker att du ska fortsätta blogga!
    Jag norpar min bild :-)
    /Suzi

    SvaraRadera
  2. Hrm... ja det kanske blir en fortsättning ändå.
    Hisingsbarb kanske?
    Helt ok att sno bilden ;)

    SvaraRadera