söndag 20 mars 2011

Härliga söndag!

Igår blev det middag och några öl på Nordic. Vi blev ett stort gänt som träffades, helt spontant! Det blev mycket skratt och humöret var på topp.
Idag var vi inne på kontoret för datakurs. Så det blev en liiiten sovmorgon bara. Jag orkade inte gå upp tidigt så jag tog min joggingrunda mitt på dan.
Tyckte det kändes lagom varmt men shit vilken värme det var när jag väl var ute. Det visade sig vara hela 32 grader idag!!! Inte konstigt att jag svettades i knävecken t o m!
Sedan var det dags för ett besök hos skräddaren, det har blivit några turer dit och idag fick jag med mig 3 st som blev bra! Har 2 klänningar som inte är helt ok än. Hoppas, hoppas de blir bra innan jag ska hem!
Flickorna var med, Elin ska sy upp en klänning och Lotta har en på gång. Tur att Lotta är med, hon är ju en expert i sömnad och mönsterkonstruktion och ser direkt vad som behöver ändras!
Efter skräddarbesöket åkte vi till Nordic för lite fotmassage. Åh så gott det var!!!! Är helt mör nu.
Middagen åt vi där med och det blev fish and chips och chokladmousse till efterrätt.
Nu ska jag slöttitta på tv och sen gå o lägga mig

Dagen var helt perfekt och sällskapet likaså. Detta kommer jag sakna när jag kommer hem. Gott väder, spontanitet och spa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar